Zuid-Afrika - Reisverslagen van Iris van Dijk - WaarBenJij.nu Zuid-Afrika - Reisverslagen van Iris van Dijk - WaarBenJij.nu

Zuid-Afrika

Over 2 weken is het dan zover...
Na veel geregel en gedoe met inentingen, visa en verzekeringen kan het dan eindelijk beginnen: mijn grote avontuur in Zuid-Afrika!
Een half jaar lang zal ik me daar gaan inzetten als vrijwilliger bij de organisatie Prochorus.
Ik zal daar samen met mijn medestudenten stage gaan lopen op een van de crèches in de township Kayamandi.

We willen natuurlijk ook nog iets van het land zien en van de omliggende landen, daarvoor gaan we aan het eind nog een aantal weken reizen.
Waarheen precies, dat is nog de vraag...

Ik begin nu toch wel de kriebels te krijgen, het komt wel heel dicht bij..
Maar we zijn er klaar voor en ik houd jullie op de hoogte!

Recente Reisverslagen:

15 Juni 2014

The final countdown

08 Juni 2014

Een wereld van verschil

08 Juni 2014

Een wereld van verschil

01 Juni 2014

Don’ t give up, keep on fighting

25 Mei 2014

Gezang in de bergen en geschreeuw op de markt
Iris

Hoi Allemaal! Zoals jullie allemaal wel weten, zal ik het komende half jaar door brengen in Zuid-Afrika. In Stellenbosch om precies te zijn! Ik ga hier stage lopen bij Prochorus, een organisatie voor onder andere crèches in de Township Kayamandi. Via deze weg wil ik jullie op de hoogte houden van de avonturen die ik daar ga beleven. Liefs, Iris

Actief sinds 21 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 32540

Voorgaande reizen:

03 Februari 2014 - 14 Juli 2014

Zuid-Afrika

18 Juni 2014 - 10 Juli 2014

Final trip

Landen bezocht: