Final trip - Reisverslagen van Iris van Dijk - WaarBenJij.nu Final trip - Reisverslagen van Iris van Dijk - WaarBenJij.nu
Final trip

Komende woensdag vertrek ik voor 3 weken op reis door de buurlanden van Zuid-Afrika.
Ik ga Namibie, Botswane en Zimbabwe onveilig maken!
Met de tent en m'n backpack op mijn rug (en een op m'n buik) ga ik op pad.
Tot over een maandje!

xx

Recente Reisverslagen:

11 Juli 2014

Exploring Africa by going back to basics

11 Juli 2014

Exploring Africa by going back to basics
Iris

Hoi Allemaal! Zoals jullie allemaal wel weten, zal ik het komende half jaar door brengen in Zuid-Afrika. In Stellenbosch om precies te zijn! Ik ga hier stage lopen bij Prochorus, een organisatie voor onder andere crèches in de Township Kayamandi. Via deze weg wil ik jullie op de hoogte houden van de avonturen die ik daar ga beleven. Liefs, Iris

Actief sinds 21 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 32539

Voorgaande reizen:

03 Februari 2014 - 14 Juli 2014

Zuid-Afrika

18 Juni 2014 - 10 Juli 2014

Final trip

Landen bezocht: